Postul condus de Mihai Gadea a fost invizibil in prima luna de functionare, cu audiente mici, in conditiile unei slabe acoperiri pe cablu.
Canalul Antena 2, ultima lansare din grupul Intact, a avut in prima luna o audienta medie pe zi de 3.000 de telespectatori. In primele doua saptamani, postul de talk-show-uri nu a putut fi vazut decat de abonatii RCS din Bucuresti. Ulterior, acoperirea s-a extins si pe UPC, numai in Capitala si pe cateva alte retele din tara.
Lansat cu mare pompa de grupul Intact, cu o investitie anuntata de 16 milioane de euro, Antena 2 nu s-a vazut in peisajul audiovizual in prima luna de functionare.
Brancu, in top
In intervalul de maxima audienta (prime-time, 19.00-23.00), media postului care „Ia atitudine” a fost de 5.000 de telespectatori pe minut in mediul urban. Cam jumatate din public l-au reprezentat telespectatori din Bucuresti.
Emisiunea prezentata de Cristi Brancu, „Agentul VIP”, si „Vorbe grele”, talk-show-ul lui Victor Ciutacu, au fost cele mai urmarite emisiuni ale postului. Fiecare program a avut, in medie, cate 7.000 de telespectatori la fiecare editie. Mihai Sturzu (HiQ) a atras 6.000 de persoane, in medie, la cele cinci editii de „Ora presei” prezentate in prima luna.
integral in EvZ
Postul condus de Mihai Gadea a fost invizibil in prima luna de functionare, cu audiente mici, in conditiile unei slabe acoperiri pe cablu.
Canalul Antena 2, ultima lansare din grupul Intact, a avut in prima luna o audienta medie pe zi de 3.000 de telespectatori. In primele doua saptamani, postul de talk-show-uri nu a putut fi vazut decat de abonatii RCS din Bucuresti. Ulterior, acoperirea s-a extins si pe UPC, numai in Capitala si pe cateva alte retele din tara.
Lansat cu mare pompa de grupul Intact, cu o investitie anuntata de 16 milioane de euro, Ant