Primele date ale anchetei in cazul accidentului rutier care a dus la moartea tragica a directorului de programe al TVR Iasi, Vanda Condurache, arata ca taximetristul-mecanic lucra cu o statie de pe o masina licentiata. Politistii spun ca proprietarul masinii, Daniel Cojocariu, stia ca soferul face taximetrie in mod ilegal.
Vanda Condurache a comandat un taxi prin dispecerat la 10 seara, iar la 5 dimineata a sunat din nou, pentru confirmare.Pusi in fata unor acuzatii grave in privinta accidentului de la Ciric, reprezentantii municipalitatii arunca mata in ograda Politiei Rutiere. Primaria se rezuma sa spere ca profesionalismul soferilor de taxi se va manifesta odata cu aparitia legii teximetriei.
A fost nevoie ca o doamna a presei romanesti, Vanda Condurache, sa moara intr-un accident stupid, pentru ca autoritatile sa inceapa sa balbaie niste masuri in domeniul sigurantei rutiere. Explicatiile, ipotezele si masurile abunda, dar, dincolo de bajbaielile autoritatilor, o intrebare majora a fost pusa, iar raspunsul este departe de a fi dat: pe mana cui este lasata siguranta iesenilor?
Foame de bani, dispret pentru viata
La sediul Taxicom din strada Codrescu s-au deplasat ieri echipaje ale Politiei Rutiere si Autoritatii Rutiere Romane (ARR), pentru a stabili detaliile privind situatia lui Ionut Daniel Hrinca, de 50 de ani, soferul taximetrului implicat in accidentul rutier in care si-au pierdut viata atat el, cat si cunoscutul director de programe al TVR Iasi, Vanda Condurache.
Marti, la ora 22.00, Vanda Condurache a anuntat o comanda pentru dimineata la dispeceratul Taxicom, iar la ora 5.00, miercuri dimineata, a sunat din nou pentru a avea confirmarea comenzii. A fost asteptata, pentru drumul spre Aeroport, de o masina cu indicativul 124.
La volan se afla un sofer care nu avea ates