Pe 9 mai a avut loc lansarea oficiala a diviziei de PR a Starlink Group, dupa ce aceasta a inceput sa functioneze efectiv inca din luna aprilie a acestui an. Starlink PR se va adauga celorlalte agentii ce fac deja parte din grup (planning, cercetare, strategie de brand, creatie, media, productie publicitara, shopper marketing, BTL), extinzand astfel aria de servicii in sfera comunicarii integrate. In cadrul comunicatului oficial, Marcel Straut, managing partner Starlink Group, a tinut sa motiveze strategia de extindere a grupului: "Starlink Group se afla intr-o crestere continua, intampinand cerintele clientilor nostri cu servicii noi si profesionale. Infiintarea diviziei de PR a Starlink Group reprezinta o consecinta fireasca a unei piete aflate intr-o continua schimbare, in care relatiile publice incep sa devina o conditie necesara pentru o buna dezvoltare a companiei pe termen lung. Le urez succes noilor mei colegi si cat mai multe realizari demne de Starlink Group".
Experienta in domeniu si curajul sunt calitatile esentiale ale consultantilor
Dupa cum ne-a declarat Larisa Toader, PR Director al departamentului, recrutarea pentru constituirea acestuia a inceput in urma cu 4 luni, "prin alegerea unui director de relatii publice care sa-si asume crearea si cresterea unei divizii de PR, in masura sa raspunda necesitatilor de PR ale clientilor Starlink Group". In ceea ce priveste valorile urmarite in acest proces, aceasta a subliniat: "Am cautat, in primul rand, oameni curajosi si foarte bine pregatiti, carora sa nu le fie teama sa isi continue cariera intr-un departament nou infiintat. Experienta de cel putin un an pe diferite proiecte de comunicare si relatii publice era, de asemenea, obligatorie, pentru ca toti consultantii nostri trebuie sa desfasoare activitati care presupun o experienta anterioara si o pregatire temeinica".
Dupa c