Străzile care compun rocada Craiovei se sufocă sub traficul greu, în vreme ce autorităţile din Bănie aşteaptă ziua de mâine pentru a lua o decizie de restricţionare. Craterele din asfalt şi crizele celor care le suportă se adâncesc pe zi ce trece. Primele vor fi reparate pe bani publici. Nervii şi maşinile craiovenilor, nu!
Craiovenii din cartierul Brazda lui Novac, de-a lungul rocadei, afectaţi zi şi noapte de şirul tirurilor, nu pot înţelege în ruptul capului de ce nu este restricţionat traficul greu în zonă - lucru posibil pentru maşinile în tranzit, care au la îndemână Centura de Nord - şi nu pierd nici un prilej de a sesiza autorităţile şi presa. B-dul Decebal şi b-dul Dacia sunt, de departe, cele mai călcate artere de circulaţie din Bănie, traficul infernal scoţându-i din minţi nu numai pe locatarii cu vedere la carosabil, dar şi pe şoferii care nu conduc mastodonţi pe drumuri publice şi îşi rup maşinile prin gropile săpate de aceştia.
Oamenii le-au cerut socoteală reprezentanţilor Primăriei Craiova şi la ultima întâlnire, organizată de Gazeta de Sud prin programul „Fii vocea cartierului tău!“. Ocazie cu care primarul Craiovei, Antonie Solomon, a încercat să acopere incompetenţa subordonaţilor săi, declarând că primăria nu s-a grăbit să impună restricţii ferme din pricină că străzile ar urma să intre în reparaţie, pe de o parte, iar Centura de Nord reprezintă deja o variantă ocolitoare, pe de altă parte. „Cu aceste două bulevarde a fost o întreagă poveste. Ministerul Transporturilor ni le-a dat, ca să băgăm noi bani în ele, apoi ni le-a luat, că bagă ei bani în ele, şi tot aşa. Acum avem un proiect prin care încercăm să atragem 500 de miliarde de lei vechi. În plus, s-a dat în folosinţă Centura de Nord şi am crezut că transportatorii care sunt în tranzit şi nu au treabă în Craiova trec pe acolo, dar se pare că nu e tocmai aşa“, a spus Solomon.