Tururi de forţă prin ţară, emoţii, probleme generate de centimetrul cel buclucaş, dar şi bucuria reuşitei. Acestea au fost ingredientele Caravanei New Model Contest.
Caravana One Models şi-a încheiat periplul prin ţară. După ce a poposit rând pe rând în Târgu Jiu, Piteşti, Turnu Severin, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Caracal, dar şi Craiova, reprezentanţii agenţiei au decis. Au tras linie şi au hotărât ce fete au trecut proba centimentrului şi pe cea a ţinutei scenice. Participarea numeroasă a atras după sine şi un număr mai mare de viitoare posibile manechine de succes. Aşa că după ce oboseala drumului a trecut şi pozele au fost developate, reprezentanţii agenţiei s-au aşezat din nou la masa de lucru. Cu maldărul de poze înşirate pe masă, cu fişele fetelor alături, dar şi cu amintirea evoluţiei lor au încercat o nouă deliberare. Nu puteau trimite toată documentaţia celor şase agenţii internaţionale de fotomodele, care urma să aleagă cele 12 finaliste.
Din nou în priză
S-a studiat atent. S-au purtat discuţii pe marginea pozelor. S-au ales, în fine, câteva fete. Însă prea multe. Şi atunci s-au dat la o parte pozele celor care nu au reuşit să convingă. Covorul din lână s-a transformat într-unul de poze. Şi au urmat alte ore de gândire. Altă analiză atentă. Discuţii, mici controverse şi, în sfârşit, s-au pus de acord. Şi, totuşi, selecţia nu avea să se încheie, altă muncă îi urma. Elitte New York, Modelwerk din Germania, Premier Londra, Brave Milano, Colors Spania, Silent Paris trebuia să primească pozele şi minimum de informaţii despre viitoarele manechine. Calculatorul a luat locul mesei, iar tastatura pe cel al pixului. O dată operaţiunea terminată, se aştepta răspunsul celor de peste hotare. Emoţiile creşteau, chiar şi pentru iniţiatorii campaniei. În fiecare zi, primul lucru care se întâmpla în cadrul agenţiei era verificarea mail-u