Nici ca se putea altfel: dupa ce firma greceasca Athena a reusit sa asfalteze citeva strazi pe care, dupa ani si ani, a montat sistemul de canalizare, asfaltul a fost spart, iar apoi peticit. Distrigaz si-a amintit ca are in zona o teava "periculoasa" ce trebuia schimbata, pentru care n-a avut banii necesari inlocuirii inainte de asfaltare. Asta in conditiile in care Primaria s-a dat rea la locuitorii din zona, avertizindu-i sa-si faca racordurile de apa, canalizare sau gaze inainte de "mareata" asfaltare, pentru ca 5 ani nu vor mai primi astfel de autorizatii. Ba chiar oamenii au fost amenintati cu amenzi usturatoare, daca dupa asfaltarea strazii ar fi deteriorat in vreun fel carosabilul, spatiile verzi sau trotuarele. Prin urmare, oamenii au fost fortati sa execute lucrarile pentru respectivele racorduri, indiferent daca aveau sau nu bani pentru asta. Dar iata ca, pina la urma, in Chercea, una din putinele strazi asfaltate recent s-a ales deja cu petice. Si nu e prima data cind se intimpla astfel de "operatiuni". Ba s-a asfaltat o strada, iar apoi au fost schimbate bordurile. Ba s-a pus covor nou de asfalt, iar gurile de canalizare au ramas cu 20 de centimetri mai jos - adevarate gropi de rupt masinile in doua. Ba s-a facut un trotuar in fata la Billa, dar s-a executat prost si a trebuit refacut. Ce sa mai vorbim de lucrarile executate pe Calea Galati ori pe Calea Calarasilor, tot de Athena, finalizate cu transee in asfalt, in care au ramas blocate chiar si autobuzele! La fel de bine se poate vorbi si despre marcajele rutiere, facute prin municipiu sau judet, parca desenate cu creta, care "se evapora" dupa doar citeva luni. Si apropo de judet, mai are rost sa vorbim despre cum se asfalteaza drumurile judetene? Aproape totul se face pe dos, din cirpeli, improvizatii, materiale proaste si putine, dar pe bani buni, ca doar sint de la buget.
Revenind la teav