Dupa o intrerupere de doua zile a functionarii sistemului de carduri, BCR a finalizat imbunatatirea gestionarii sistemului de carduri.
La sfarsitul saptamanii trecute BCR a oprit sistemul informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri. Cardurile au putut fi utilizate din nou de duminica seara, operatiunea luand sfarsit inainte cu 10 ore fata de cum era programata.
In timpul in care sistemul a fost oprit aproximativ doua milioane de conturi de card au fost transferate in sistemul IT SIBCOR v2 si au fost transformate in conturi curente, pastrandu-se functionalitatile aferente cardurilor.
Acum sistemul de carduri este conectat on-line la sistemul informatic centralizat al bancii - SIBCOR v2- permitand o mai buna efectuare a operatiunilor cu card, incluzand alimentarea conturilor si plata facturilor.
“Aceasta imbunatatire a sistemului de carduri este unul dintre pasii importanti pe care BCR ii face pentru implementarea conceptului de cont unic al unui client, fapt ce va permite o imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor BCR.
De astazi, fiecare card este atasat unui cont curent in care posesorii de card vor putea efectua si alte operatiuni decat cele cu carduri”, a declarat directorul executiv al Directiei Carduri, Octavian Costache.
BCR, membra a Grupului Erste Bank are in prezent 495 de sucursale si agentii in toata tara si gestioneaza active de peste 14 miliarde de euro.
Dupa o intrerupere de doua zile a functionarii sistemului de carduri, BCR a finalizat imbunatatirea gestionarii sistemului de carduri.
La sfarsitul saptamanii trecute BCR a oprit sistemul informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri. Cardurile au putut fi utilizate din nou de duminica seara, operatiunea luand sfarsit inainte cu 10 ore fata de cum era programata.
In timpul in care