Retailerul de electronice, electrocasnice şi produse IT&C Altex estimează pentru acest an vânzări de 15.000-18.000 de televizoare cu plasmă şi LCD sub marca proprie Myria, ţintind o cotă de 10% din piaţa de profil, au declarat reprezentanţii companiei. Piaţa de televizoare cu plasmă şi LCD s-a ridicat în 2006 la 25.000-30.000 de unităţi şi ar putea creşte în acest an de până la şase ori din punctul de vedere al numărului de produse vândute, potrivit estimărilor Altex. “În funcţie de rezultatele din lunile de vară, când vânzările sunt în general mai mici, anul acesta piaţa de televizoare cu plasmă şi de LCD ar putea ajunge la 150.000-180.000 de unităţi.
Pentru marca noastră, Myria, ţintim o cotă de 10% din piaţa de profil”, a declarat Raul Filip, directorul departamentului de produse electronice în cadrul Altex. Grupul Altex a lansat, în luna noiembrie a anului trecut, marca proprie, Myria, sub care comercializează, pe lângă televizoare cu plasmă şi LCD, sisteme PC, laptopuri şi MP3 playere. Până la sfârşitul lunii iunie a acestui an, compania va mai lansa sub acest brand accesorii pentru calculatoare, DVD playere şi sisteme home-cinema. Televizoarele Myria sunt produse de compania turcă Vestel, iar sistemele PC şi laptopurile sunt asamblate de către firma Complet Electro Serv (CES), care face parte din grupul Altex. (Mediafax)
Retailerul de electronice, electrocasnice şi produse IT&C Altex estimează pentru acest an vânzări de 15.000-18.000 de televizoare cu plasmă şi LCD sub marca proprie Myria, ţintind o cotă de 10% din piaţa de profil, au declarat reprezentanţii companiei. Piaţa de televizoare cu plasmă şi LCD s-a ridicat în 2006 la 25.000-30.000 de unităţi şi ar putea creşte în acest an de până la şase ori din punctul de vedere al numărului de produse vândute, potrivit estimărilor Altex. “În funcţie de rezultatele din lunile de vară, când vân