Producatorul autohton Bere Mures isi va canaliza investitiile in acest an doar pe segmentele de apa minerala si bere, dupa ce compania a investit anul trecut si in turism
Bere Mures se va concentra in acest an doar pe segmentele de bere si apa minerala. “Compania nu va face investitii in alte domenii in afara de apa minerala si bere”, ne-a declarat directorul de marketing al Bere Mures, Horatiu Chirtes. Compania a achizitionat in 2006 fabrica de ape minerala din Bacaia (judetul Hunedoara), dar si hotelul Germisara Resort&SPA din Geoagiu Bai.
„Valoarea investitiilor facute de in Hotelul Germisara in anul 2006 a fost de zece milioane de euro. Inainte de a fi cumparat de Bere Mures, hotelul Germisara nu era in stare de functionare, infrastructura fiind deteriorata. Investitiile facute de companie au dus la la reabilitarea completa a cladirii, la extinderea si modernizarea bazei de agrement si a restaurantului, acesta avand in prezent toate facilitatile, dotarile si serviciile unui hotel de patru stele”, explica oficialul companiei.
In ceea ce priveste segmentul de apa minerala, Horatiu Chirtes spune ca produsele companiei au fost primite bine de catre consumatori, strategia companiei fiind axata pe pret si produs, practic pe oferirea unei ape minerale la un pret cat mai accesibil. “Exista inca un mare potential de crestere, desi sunt multi jucatori activi pe piata apei minerale. Consumul mediu de apa minerala pe cap de locuitor in Romania este de circa 40 de litri pe an, in timp ce in Europa de Vest este de circa 120 litri pe an. Coroborand aceste valori cu tendinta consumatorului de a pune accent, din ce in ce mai mult, pe produse ce ofera garantii ca sunt benefice pentru sanatate, am concluzionat ca exista potential de crestere a pietei si ca merita realizata o investitie in acest sector”, spune oficialul Bere Mures.
Volumele dezvoltate de fa