Înaintea cursei-vedetă de Formula 3, de la sfârşitul săptămânii, câteva maşini autohtone îşi vor disputa întâietatea pe străzile din jurul Palatului Parlamentului din Înaintea cursei-vedetă de Formula 3, de la sfârşitul săptămânii, câteva maşini autohtone îşi vor disputa întâietatea pe străzile din jurul Palatului Parlamentului din Bucureşti Maşina autohtonă are şansa de a-şi prezenta potenţialul cu prilejul Vodafone Bucharest Challenge 2007, competiţie în care există şi o cursă Dacia Cup Logan, care se va derula concomitent cu Campionatul FIA GT
şi FIA GT 3. La ea vor participa autovehicule realizate de marca autohtonă, dar cu modificări însemnate ce au fost realizate de firma de tuning Wiechers. Locuitorii Capitalei au avut chiar prilejul să poată admira două astfel de exemplare în toamna anului trecut, cu prilejul Bucharest Ring Show, care a prefaţat competiţia de la sfârşitul acestei săptămâni. Achiziţionate de la importatorul Renault-Nissan Germania, automobilele sunt echipate cu motor de 90 de cai putere, iar kitul de curse cuprinde amortizoare, pneuri Dunlop, jante ATS 15, eleron spate, roll bar, scaun special curse, volan sport, evacuare sport şi centuri de siguranţă cu prindere în patru puncte. O etapă de campionat se desfăşoară pe durata a patru ore, pentru fiecare echipă urmând să concureze între doi şi patru piloţi, în timp ce opririle obligatorii la curse vor fi în număr de trei. Astfel, publicul român va putea admira maşina autohtonă, care se va amesteca printre celebrele Masserati MC 12, Aston Martin DBR 9, Ferrari 420 - GT 2 ori Posrche 996 GT 3. Băieţii de la Cassa Loco au ambiţii mari Cupa Dacia Logan va aduce la start şi câţiva piloţi români, care vor încerca să demonstreze că au tangenţe cu întrecerile de anvergură. Printre ei, doi dintre membrii formaţiei Cassa Loco, Bogdan Mureşan şi Cosmin Tudoran, vor să demonstreze că se pricep şi