Angajatii SC CET Iasi SA sunt expusi in fiecare clipa riscului unor accidente. Cei mai afectati sunt angajatii care trebuie sa inlocuiasca becurile de semnalizare aeriana de pe cosurile de fum. Desi cele 4 cosuri de fum ale termocentralei iesene, care au o inaltime cuprinsa intre 70 si 164 metri, au fost dotate cu lifturi, acestea nu sunt functionale, iar cei care trebuie sa inlocuiasca becurile de semnalizare sunt obligati sa urce pe scarile laterale, fiindu-le astfel pusa viata in primejdie.
"Cosul de fum de la CET II Holboca, ce este si cel mai inalt, atingand 164 metri, a fost dotat cu lift, dar acesta s-a defectat si nimeni nu l-a mai reparat de atunci. Angajatii nostri, care se ocupa de defectiunile de balezaj (arderea becurilor de semnalizare - n.r.), trebuie sa se opreasca din zece-n zece trepte, pentru a nu li se bloca muschii", a precizat Ion Asavoaia, directorul CET II Holboca. Mai mult, nici purtatorul de cuvant al firmei, Ovidiu Mihaiuc, nu a dorit sa furnizeze informatii despre angajatii carora le este pusa viata in pericol. Asta in conditiile in care in urma cu aproximativ o luna un angajat al CET Iasi SA a fost transportat la Spitalul Sf. Spiridon, dupa ce a cazut de la o inaltime de aproximativ 4 metri, fiind in timpul programului de lucru. Fanica Apetri, in varsta de 43 de ani, din Iasi, a fost diagnosticat cu cinci coaste fracturate.
Angajatii SC CET Iasi SA sunt expusi in fiecare clipa riscului unor accidente. Cei mai afectati sunt angajatii care trebuie sa inlocuiasca becurile de semnalizare aeriana de pe cosurile de fum. Desi cele 4 cosuri de fum ale termocentralei iesene, care au o inaltime cuprinsa intre 70 si 164 metri, au fost dotate cu lifturi, acestea nu sunt functionale, iar cei care trebuie sa inlocuiasca becurile de semnalizare sunt obligati sa urce pe scarile laterale, fiindu-le astfel pusa