Unul dintre primele grupuri de publicitate la nivel mondial, WPP, este în proces de reorganizare pe piaţa media din România. Două dintre reţelele sale, Maxus şi Mediaedge:cia, au intrat recent pe piaţă prin afiliere şi prin preluarea unei agenţii locale. România mai este încă o piaţă atractivă pentru reţelele de media internaţionale. La cele peste patru sute de milioane de euro care se anunţă a fi investite în acest an în publicitate, grupul WPP şi reţelele sale nu
Unul dintre primele grupuri de publicitate la nivel mondial, WPP, este în proces de reorganizare pe piaţa media din România. Două dintre reţelele sale, Maxus şi Mediaedge:cia, au intrat recent pe piaţă prin afiliere şi prin preluarea unei agenţii locale.
România mai este încă o piaţă atractivă pentru reţelele de media internaţionale. La cele peste patru sute de milioane de euro care se anunţă a fi investite în acest an în publicitate, grupul WPP şi reţelele sale nu pot rămâne în postura de spectatori. Recent, reţeaua Mediaedge:cia (MEC) a decis să intre oficial pe piaţa românească prin preluarea agenţiei Media Insight, aflată sub umbrela Ogilvy Group România, parte din WPP, care deţine şi MEC. Această preluare presupune atât o schimbare de nume a agenţiei, cât şi transferarea personalului şi a clienţilor Media Insight către MEC. Bogdan Prăjişteanu, fondatorul şi managing directorul agenţiei Media Insight, va conduce biroul MEC din România.
Colaborarea dintre MEC şi Media Insight a început în anul 2003, când agenţia condusă de Prăjişteanu a câştigat în România contul de media al Beiersdorf, unul dintre clienţii mondiali ai MEC. Trei ani mai târziu, Media Insight s-a afiliat la Mediaedge:cia, iar în acest an a trecut cu „arme şi bagaje“ la MEC. Fosta echipă a agenţiei va beneficia de expertiza reţelei şi va oferi servicii s