Ediţia din acest an a CERF ar fi fost mai plicticoasă decât cea de anul trecut dacă un proiect la nivel mondial, demarat de Microsoft şi AMD, nu ar fi avut ca primă destinaţie europeană România. Dacă anul trecut, în prima zi a târgului Consumer Electronics Romanian Fair, găseai cu greu un loc mai degajat pe aleile dintre standurile pavilioanelor de la Romexpo, anul acesta lansarea celui mai important eveniment IT&C autohton nu a atras la fel de mulţi consumatori de tehnolo
Ediţia din acest an a CERF ar fi fost mai plicticoasă decât cea de anul trecut dacă un proiect la nivel mondial, demarat de Microsoft şi AMD, nu ar fi avut ca primă destinaţie europeană România.
Dacă anul trecut, în prima zi a târgului Consumer Electronics Romanian Fair, găseai cu greu un loc mai degajat pe aleile dintre standurile pavilioanelor de la Romexpo, anul acesta lansarea celui mai important eveniment IT&C autohton nu a atras la fel de mulţi consumatori de tehnologie. Din păcate, tendinţa de scădere a interesului pentru CERF se menţine şi în acest an. Anul trecut, cei 74.000 de vizitatori estimaţi de organizatori au fost cu circa 6.000 mai puţini decât în 2005. Iar lipsa de interes pare să devină din ce în ce mai mare şi în rândul companiilor. Anul acesta, printre absenţii cu nume importante în piaţă se numără Zapp, Depozitul de Calculatoare, Diverta, UPC-Astral, Philips, Samsung, Gigabyte, Huawey, ZTE, HP, Lenovo, IBM, Microsoft sau Flamingo.
„Am cheltuit 80.000 de euro în participarea la CERF şi nu am constatat niciun return on investment, de aceea am decis să nu mai participăm“, spune Adrian Furnică, directorul de marketing al lanţului de magazine Depozitul de Calculatoare.
Pentru distribuitori însă, târgul pare să fie o afacere mai bună. „Acum un an, am reuşit să strângem 180 d