Designul produselor electrocasnice şi tehnologia de vârf încorporată de acestea se bazează pe studierea, de către specialiştii companiilor, a tendinţelor socio-culturale, pe monitorizarea pe termen lung a schimbărilor şi nevoilor care apar în stilul de viaţă al consumatorilor, pe anticiparea şi crearea de noi concepte. Echipa Whirlpool a dezvoltat o serie de concepte, printre care şi In Kitchen, un proiect de design şi inovaţie ce include mai multe creaţii. Toate
Designul produselor electrocasnice şi tehnologia de vârf încorporată de acestea se bazează pe studierea, de către specialiştii companiilor, a tendinţelor socio-culturale, pe monitorizarea pe termen lung a schimbărilor şi nevoilor care apar în stilul de viaţă al consumatorilor, pe anticiparea şi crearea de noi concepte.
Echipa Whirlpool a dezvoltat o serie de concepte, printre care şi In Kitchen, un proiect de design şi inovaţie ce include mai multe creaţii. Toate produsele, de la frigider la maşină de spălat vase, cuptor cu microunde sau cuptor tradiţional, au fost încorporate în module ingenioase, pentru bucătăriile şi apartamentele europene, în special pentru cele de dimensiuni mai puţin generoase. Aşa-numitul „sindrom Peter Pan“ (tendinţa de micşorare a spaţiilor) impune bucătării cât mai funcţionale, practice ca spaţiu ocupat, dar şi estetice.
Nevoile consumatorilor, rezultate în urma cercetării directe, în laborator şi „pe teren“, sunt transformate în produse care ies din categoria de simple electrocasnice şi intră în sfera aşa-numitelor „living products“, bunuri de folosinţă îndelungată cu o tehnologie avansată, care ne îmbunătăţesc calitatea vieţii în moduri pe care nu ni le imaginam până acum. Iar conceptul In Kitchen - printre care se numără creaţiile Theatre şi Ritual - susţine afirmaţia designerilor companiei Whirlpool