Întorc volanul uşor spre dreapta şi apăs acceleraţia la maximum la ieşirea din curbă. Roţile maşinii scrâşnesc, iar bolidul reuşeşte să treacă la câţiva centimetri de adversar, întrecându-l. Am câştigat cursa! Nu este real, dar nici departe de realitate. Imaginea este asemănătoare unui film, coloana sonoră este perfect sincronizată, iar jocul te transportă într-o altă lume. Cu paşi mici, dar siguri, jocurile pentru computer şi console îşi fac drum sp
Întorc volanul uşor spre dreapta şi apăs acceleraţia la maximum la ieşirea din curbă. Roţile maşinii scrâşnesc, iar bolidul reuşeşte să treacă la câţiva centimetri de adversar, întrecându-l. Am câştigat cursa! Nu este real, dar nici departe de realitate. Imaginea este asemănătoare unui film, coloana sonoră este perfect sincronizată, iar jocul te transportă într-o altă lume.
Cu paşi mici, dar siguri, jocurile pentru computer şi console îşi fac drum spre casele gamerilor înrăiţi din România pe căi legale. Deşi nu este considerată încă o piaţă atractivă pentru distribuitori, până la sfârşitul anului 2007, se estimează că românii vor cheltui peste şapte milioane de euro pentru a putea intra în pielea personajelor magice din ultimele jocuri disponibile. „Vânzările de jocuri video înregistrate de Best Distribution în primul trimestru al anului acesta au atins un milion de euro, din care 70 de procente sunt jocuri pentru PC“, spune Mihail Stegaru, directorul de marketing al companiei.
Se pare că aceste cifre de vânzări au fost destul de convingătoare pentru casele producătoare de jocuri, câteva dintre ele deschizând filiale în România. „Pentru anul 2006, Ubisoft a înregistrat vânzări de peste 2,4 milioane de lei“, spune Sebastian Delen, director general al Ubisoft România. Cifra exactă a vânzărilor constituie încă un mister, chiar şi pentru cei care acti