Pentru unii români, în special tineri, specialităţile occidentale sau arăbeşti din fast-food-uri surclasează bucătăria tradiţională. În anumite perioade ale zilei sau săptămânii, amatorii de hamburgeri, shaorma, kebab sau specialităţi de pui prăjit iau cu asalt localurile care au în meniu astfel de produse. Dar cele mai căutate sunt unităţile care au ştiut să se adapteze unui consumator ale cărui gusturi se schimbă în timp, respectiv cele care şi-au diversificat
Pentru unii români, în special tineri, specialităţile occidentale sau arăbeşti din fast-food-uri surclasează bucătăria tradiţională.
În anumite perioade ale zilei sau săptămânii, amatorii de hamburgeri, shaorma, kebab sau specialităţi de pui prăjit iau cu asalt localurile care au în meniu astfel de produse. Dar cele mai căutate sunt unităţile care au ştiut să se adapteze unui consumator ale cărui gusturi se schimbă în timp, respectiv cele care şi-au diversificat oferta, trecând în meniu nu numai preparate exclusiv pe bază de carne, ci şi o mare varietate de salate, sucuri naturale şi fructe.
Pentru a vedea notorietatea de care se bucură fast-food-urile din România, care dintre ele sunt cele mai frecventate, cum se ia decizia de alegere a unui anumit restaurant de acest gen, motivaţiile de consum şi preparatele/meniurile comandate cel mai des, ISRA Center Marketing Research a realizat, în exclusivitate pentru revista Capital, o cercetare la nivel naţional urban. Eşantionul a fost alcătuit din 952 de respondenţi, adulţi cu vârsta între 20 şi 60 de ani, dintre care 679 au fost eligibili pentru respectivul studiu, în sensul că obişnuiesc să meargă în fast-food-uri.
Potrivit rezultatelor cercetării, bucureştenii sunt cei mai informaţi cu privire la acest subiect, evident, datorită şi faptului că în Capi