Una dintre cele mai pretenţioase nişe pe piaţa telefoanelor mobile este cea business. Este, cu siguranţă, preferata producătorilor, care au ocazia să-şi etaleze cele mai performante inovaţii. Iar România nu se dă deoparte în ceea ce priveşte „consumul“ de high-tech. Un studiu efectuat recent de Ericsson pe piaţa sud-est europeană arată că, în România, doar aproximativ 1% din posesorii de telefoane mobile folosesc zilnic telefonul mobil pentru a trimite sau a p
Una dintre cele mai pretenţioase nişe pe piaţa telefoanelor mobile este cea business. Este, cu siguranţă, preferata producătorilor, care au ocazia să-şi etaleze cele mai performante inovaţii. Iar România nu se dă deoparte în ceea ce priveşte „consumul“ de high-tech.
Un studiu efectuat recent de Ericsson pe piaţa sud-est europeană arată că, în România, doar aproximativ 1% din posesorii de telefoane mobile folosesc zilnic telefonul mobil pentru a trimite sau a primi e-mailuri. 17% au această funcţie pe telefon, dar nu o folosesc niciodată, iar 79% nu au această funcţie şi nu ştiu că există. Acest lucru nu îi împiedică însă pe producătorii de telefoane să vină în România cu modelele lor de vârf.
Cota de piaţă pe care Nokia o are în România, de 43% la nivel de utilizare, conform studiului amintit, nu e uşor de doborât, spun ceilalţi producători, mai ales că fidelitatea utilizatorilor faţă de brand este extrem de ridicată. E nevoie de o combinaţie de produse bune, pentru toate gusturile, şi de formarea unei fidelităţi similare.
Ultima lansare de telefoane de vârf aparţine producătorului finlandez Nokia şi a avut loc săptămâna trecută. Este vorba despre N95, telefon cu cameră foto de cinci megapixeli şi GPS integrat. „Acest dispozitiv multifuncţional de buzunar poate înlocui cu succes o serie întreagă de dispozitive mon