Bătălia pentru fotoliul de preşedinte de la Cotroceni a intrat în linie dreaptă. PD şi PLD, iar de cealaltă parte PNL, PSD, UDMR şi PRM au aruncat în luptă două campanii de comunicare, susţinute de întregi echipe de strategie şi de mulţi bani. Campaniile de media opun doi adversari vechi: Felix Tătaru, artizanul celor trei victorii electorale de până acum ale lui Traian Băsescu, şi Dan Andronic, fostul consilier al campaniei PSD şi al celei a lui Adrian Năstase, la ale
Bătălia pentru fotoliul de preşedinte de la Cotroceni a intrat în linie dreaptă. PD şi PLD, iar de cealaltă parte PNL, PSD, UDMR şi PRM au aruncat în luptă două campanii de comunicare, susţinute de întregi echipe de strategie şi de mulţi bani.
Campaniile de media opun doi adversari vechi: Felix Tătaru, artizanul celor trei victorii electorale de până acum ale lui Traian Băsescu, şi Dan Andronic, fostul consilier al campaniei PSD şi al celei a lui Adrian Năstase, la alegerile din 2004. În condiţiile în care Legea electorală interzice utilizarea spoturilor electorale pe posturile de televiziune şi radio, cele două tabere şi-au canalizat eforturile către alte medii. Consiliul Naţional al Audiovizualului a considerat că se aplică prevederile Legii electorale, deşi situaţia este atipică, din moment ce nu se înfruntă candidaţi sau partide. „Am continuat ceea ce s-a început în 2004, când prin Legea electorală s-au interzis astfel de spoturi“, afirmă Ralu Filip, preşedintele CNA. „Aceste spoturi ar fi avantajat partidele mai mari, cu fonduri mai mari. Spotul e o modalitate de convingere, nu de informare.“
Teoretic, fondurile utilizate în cele două campanii, pro şi contra Băsescu, ar trebui să provină din cotizaţiile partidelor şi din donaţiile primite de acestea. Dan Andronic, de exemplu, estimează că bugetul alocat de PNL num