Guvernul a aprobat, recent, un Memorandum care contine propuneri de debirocratizare a institutiilor publice. Documentul prevede ca reprezentantii serviciilor publice sa fie obligati sa ii trateze pe cetateni atent si politicos, sa formuleze un raspuns clar la cererile acestora intr-un interval prestabilit, sa raspunda prompt reclamatiilor, sa ia masuri de eliminare a timpilor de asteptare la ghisee si sa nu accepte "atentii" pentru serviciile furnizate. Secretarul general al Guvernului, Ilie Bolojan, sustine ca noile masuri de reducere a birocratiei si coruptiei din administratie vor nemultumi anumiti functionari, care profita de sistemul actual. In memorandumul aprobat de Guvern se arata ca, din cauza functionarii defectuoase a serviciilor publice, care deservesc frecvent cetatenii sau operatorii economici, in randul opiniei publice s-a format fata de acestea o perceptie negativa justificata. "Aceste elemente au produs in multe servicii publice o coruptie de sistem care a stricat imaginea statului si a angajatilor sai", a specificat reprezentantul Guvernului. Scris de: {autor}Cristina RACOARE{/autor} Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Guvernul a aprobat, recent, un Memorandum care contine propuneri de debirocratizare a institutiilor publice. Documentul prevede ca reprezentantii serviciilor publice sa fie obligati sa ii trateze pe cetateni atent si politicos, sa formuleze un raspuns clar la cererile acestora intr-un interval prestabilit, sa raspunda prompt reclamatiilor, sa ia masuri de eliminare a timpilor de asteptare la ghisee si sa nu accepte "atentii" pentru serviciile furnizate. Secretarul