Rebrandingul este mijlocul la care a apelat Mercury Promotions pentru a anunta oficial ceea ce, de fapt, devenise o realitate de multa vreme: transformarea sa intr-o agentie de comunicare integrata. Astfel, incepand cu luna mai, noul nume sub care va fi cunoscut consacratul jucator din peisajul advertisingului autohton este Mercury360. In ceea ce priveste punctul de la care s-a pornit pentru a se ajunge aici, Radu Miu, general manager al agentiei, ne-a declarat: "Pozitionarea Mercury a evoluat in timp si a fost mai degraba dictata de dezvoltarea agentiei in piata si de perceptia ei in randul clientilor si al altor agentii. Inceputurile, in '93, au fost opportunities driven. Eram o mana de oameni; faceam consultanta de marketing si descopeream potentialul Romaniei pentru companii mari care vroiau sa investeasca aici (Coca-Cola, P&G). A fost un fel de «descalecat», o perioada de care ne leaga amintiri fabuloase".
La inceput, agentia s-a specializat pe proiecte BTL
Dupa doi ani de la infiintare, agentia s-a constituit pe doua mari directii de activitate: cercetari de piata si de consultanta, alaturi de proiecte de tip BTL si actiuni de promovare. In '98, aceasta dubla directionare a dus la aparitia a doua companii distincte - Mercury Research si Mercury Promotions -, cea din urma evidentiindu-se ca specialist in BTL. Pana in 2003, "Mercury a tot crescut, a castigat in volum si competente si s-a consolidat ca cea mai mare agentie de BTL, un punct de referinta pentru clienti si scoala pentru angajati", dupa cum a subliniat Miu.
In 2003, agentia a intrat intr-un proces de transformare, adaugand noi competente la experienta de comunicare acumulata pe canalele non-traditionale. Radu Miu ne-a ilustrat astfel procesul de transformare prin care a trecut agentia: "Echipa s-a dezvoltat. Know-how-ul Mercury s-a completat cu experienta in ATL a unor