Hipermarketurile si supermarketurile au ajuns anul trecut la o pondere valorica de 23,6% din totalul vanzarilor de produse FMCG Cei mai mari cinci retaileri din sectorul FMCG (bunuri de larg consum) au inregistrat un avans al vanzarilor de aproape un miliard de euro anul trecut fata de 2005, pana la peste 3,5 miliarde de euro, potrivit datelor comunicate de companii.
Ofensiva retailerilor de talie internationala precum Metro, Rewe, Carrefour sau Kaufland a generat cel mai dinamic an al comertului modern cu bunuri de larg consum, iar planurile anuntate deja de marile retele pentru 2007 prognozeaza vanzari record pana la finele anului.
Hipermarketurile si supermarketurile au ajuns anul trecut la o pondere valorica de 23,6% din totalul vanzarilor de produse FMCG Cei mai mari cinci retaileri din sectorul FMCG (bunuri de larg consum) au inregistrat un avans al vanzarilor de aproape un miliard de euro anul trecut fata de 2005, pana la peste 3,5 miliarde de euro, potrivit datelor comunicate de companii.
Ofensiva retailerilor de talie internationala precum Metro, Rewe, Carrefour sau Kaufland a generat cel mai dinamic an al comertului modern cu bunuri de larg consum, iar planurile anuntate deja de marile retele pentru 2007 prognozeaza vanzari record pana la finele anului.