Compania Bere Mures si-a propus sa lanseze un sortiment de bere care sa intre pe segmentul Horeca (bere imbuteliata in ambalaje cu volum mare, create special pentru localuri), si intentioneaza sa intre pe piata Ungariei in cel mai scurt timp.
"Privind berea pentru segmentul Horeca, suntem in faza in care cercetam nevoile consumatorilor din acest segment si gradul in care aceste nevoi sunt satisfacute de oferta actuala de bere din Romania. Numai asa se poate identifica varianta cea mai buna de concepere si lansare a unui nou produs pe piata", ne-a declarat Horatiu Chirtes, director marketing Bere Mures.
Potrivit lui Chirtes, piata Ungariei a fost aleasa din perspectiva preocuparilor permanente ale companiei de a satisface nevoile unui numar cat mai mare de consumatori de bere, chiar si din afara granitelor tarii. In urma unor cercetari calitative si cantitative de marketing, Bere Mures a identificat in Ungaria segmentul de consumatori de bere la PET, ale caror dorinte sunt similare cu cele ale consumatorului de bere Neumarkt si Dracula din Romania.
Afaceri de 220 mil. lei - in 2006
In anul financiar 2006, cifra de afaceri a companiei a atins valoarea de 211.500.000 lei, avand o crestere de 33% fata de anul anterior. Anul trecut, Bere Mures a realizat o majorare a volumului vanzarilor de 24% fata de anul precedent, cand volumul vanzarilor se situa la aproximativ 1.090.000 hl. In 2006, s-au vandut 100 milioane de sticle de bere la PET, insemnand un total de 1.350.000 hl de bere. In aceeasi perioada, cel mai bine vandut brand a fost berea Neumarkt, ajungand la finalul anului trecut la cantitatea de 1.233.969 hl, cu 23% mai mult fata de anul anterior. Romanii au preferat berea Neumarkt la PET de 2 litri - 25.232.197 de sticle vandute in 2006, acest produs fiind disponibil si in ambalaje de 0.5 l, 1 l, 1.5 l si draft. O crestere mare a