Ozone Laboratories are, dupa primul trimestru, 7,5% din piata vitaminelor, in functie de valoarea comercializata, ocupand astfel locul al treilea, in urcare cu doua pozitii fata de sfarsitul anului 2006, a anuntat vineri compania farmaceutica.
Ozone concureaza pe segmentul de complex de vitamine si tonice cu produsele: Extrem Vit, Vitamine si Multiminerale (comprimate si efervescente), Vitakid, Intelect Plus. Compania este lider de piata pe segmentul de produse pe baza de calciu, cu o cota de piata valorica de 14,8%, la sfarsitul primelor trei luni din acest an. Portofoliul Ozone pe acest segment cuprinde: Calciu lactic, Calciu Magneziu Zinc, Calciu + D3 (comprimate si efervescente), Calciu + D3 + Zinc, Osteozone. Potrivit datelor Cegedim, piata de vitamine a ajuns la valoarea de 67,8 milioane de euro in 2006, fata de 55,4 milioane de euro in anul anterior. Ozone Laboratories a intrat pe piata farmaceutica din Romania in august 2001. Compania detine un larg portofoliu de produse atat din categoria medicamentelor etice (care se elibereaza pe baza de prescriptie medicala) cat si a OTC-urilor. In prezent, Ozone Laboratories are subsidiare in Romania, Polonia, Slovacia, Bulgaria, Republica Ceha, Grecia, Ucraina, Turcia si Ungaria.
Productie lunara de 5 mil. capsule si 3 mil. comprimate
Partenerii Ozone in Romania sunt Fabiol Bucuresti si Mark International Iasi. La momentul intrarii Ozone pe piata farmaceutica, Mark International era in imposibilitatea de a mai sustine linia de productie de antibiotice. La ora actuala producatorul din Iasi scoate pe piata autohtona de antibiotice 5 milioane de capsule si 3 milioane de comprimate lunar. 25% din angajatii Mark International lucreaza la aceasta linie de productie. In ceea ce priveste producatorul din Bucuresti,in prezent 90% din productie sunt produse Ozone. Fabiol scoate pe piata de medicame