Compania Hungastro, a treia în topul emitentilor de tichete de masa din România, a avut în anul 2006, conform bilantului depus de companie, o cifra de afaceri de 24 milioane RON, în crestere cu 10% fata de anul 2005. Profitul companiei a avut o crestere si mai buna, de 13% fata de anul 2005, datorita optimizarilor operationale, care au dus la cresterea productivitatii si rentabilitatii. Compania Hungastro, cu sediul în Sf. Gheorghe, judetul Covasna, este al treilea emitent de tichete de masa din România, începând aceasta activitate în anul 2000. Hungastro produce 3 tipuri de tichete: tichete de masa, tichete de cadouri si tichete de cresa, având peste 9 000 de companii client. Fiind primul emitent local de tichete din România, cu sediul în judetul Covasna, Hungastro si-a consolidat pozitia pe piata prin calitatea serviciilor oferite, atât companiilor client si salariatilor acestora, cât si magazinelor care primesc tichetele de masa ca mod de plata. Pentru anul 2007, Hungastro a anuntat ca se concentreaza pe lansarea de noi tichete, pe crearea de noi servicii care sa faciliteze administrarea tichetelor de masa pentru clientii sai, precum si pe consolidarea retelei de magazine partenere. În acest an, Hungastro a lansat deja un nou produs – tichetele de cresa, deductibile fiscal si scutite de impozite. În strategia sa de dezvoltare, Hungastro beneficiaza de experienta internationala a grupului francez Accor, care este actionarul majoritar al companiei, detinând 80% din actiuni. Accor a achizitionat 51% din actiunile Hungastro în 2005, suplimentându-si participarea pâna la 80% în anul 2006. Grupul Accor, prin divizia sa de servicii, este cel mai mare emitent de tichete la nivel mondial, fiind activ în 35 de tari si având peste 370 000 de companii client si 23 000 000 de utilizatori ai tichetelor emise. (E.M.)
Compania Hungastro, a treia în topul emitentilor de