Pepsi lanseaza o campanie de comunicare în care foloseste imaginea a sase dintre cei mai mari jucatori de fotbal din lume David Beckham, Ronaldinho, Thierry Henry, Frank Lampard, Cesc Fabregas si Lionel Messi, informeaza marti un comunicat transmis NewsIn. Campania se numeste "Cum joci tu fotbal – How You Football" si are si o componenta pe site-ul HowYouFootball.com. Utilizatorii pot crea pe site propriul joc de fotbal si pot accesa filme în care fiecare dintre jucatorii participanti la campanie îsi dezvaluie tehnicile si trucurile. În cadrul campaniei vor fi lansate etichete personalizate de catre fiecare fotbalist în parte într-o maniera ce reflecta modul în care se vede pe sine, atît pe teren, cât si în viata de zi cu zi. În luna aprilie Pepsi a lansat în România o noua strategie globala de marketing care consta în schimbarea, o data la câteva saptamâni, a identitatii grafice a sticlelor si a dozelor în care este ambalata bautura. Strategia urmareste atragerea consumatorilor tineri. Compania PepsiCo a anuntat ca, în acest an, designul etichetelor Pepsi va fi schimbat de mai mult de 35 de ori si va contine elemente care trimit la teme specifice adolescentilor, precum sportul, muzica, moda si masinile. PepsiCo produce în România bauturile Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon si Pepsi X. Sistemul Pepsi în România este format din îmbuteliatorul autorizat Quadrant Amroq Beverages, care produce si distribuie produsele PepsiCo sub licenta, si din biroul local al PepsiCo International, reprezentantul PepsiCo, detinator al marcilor.
Pepsi lanseaza o campanie de comunicare în care foloseste imaginea a sase dintre cei mai mari jucatori de fotbal din lume David Beckham, Ronaldinho, Thierry Henry, Frank Lampard, Cesc Fabregas si Lionel Messi, informeaza marti un comunicat transmis NewsIn. Campania se numeste "Cum joci tu fotbal –