Cel mai circulat drum din vestul Romaniei, DN 7, nu va fi modernizat si reabilitat prea curand pentru ca Ministerul Transporturilor a anulat licitatia pentru aceste lucrari. Nadlacul, principala poarta rutiera a Romaniei, este legat de restul tarii, in lipsa unei autostrazi, prin DN 7.
Drumul national 7 trebuia sa fie inclus in programul de reabilitare si modernizare pe ruta Orastie-Deva-Arad-Nadlac. Deoarece a fost anulata licitatia, cel mai circulat drum din vestul Romaniei are toate sansele sa fie neglijat si in acest an. "Acest drum nu a mai avut lucrari majore de reparatii si reabilitare din 1995, iar acum, printr-o hotarare pe care o consider ilogica, amanam cu cel putin un an modernizarea", a declarat senatorul aradean Nicolae Iotcu.
Potrivit senatorului, cel care ar fi anulat licitatia pentru reabilitarea tronsonului de 244 de kilometri de pe DN 7 este directorul Mihai Grecu, un apropiat al ministrului Ludovic Orban. "S-a spus ca nu exista finantare pentru intreaga lucrare. Dar, foarte bine se puteau incepe lucrarile pe tronsonul Orastie-Deva-Arad-Nadlac, asa cum s-au inceput si la autostrada Bucuresti-Ploiesti, desi aceasta are asigurata finantare doar 4%", a declarat senatorul Nicolae Iotcu. In replica, Gavril Popescu, prefectul Aradului, a anuntat ca reabilitarea va avea totusi loc. Prefectul a prezentat o decizie a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale prin care se comunica reluarea licitatiei pentru reabilitarea drumului DN 7. "S-a obtinut acordul pentru organizarea unei noi licitatii avand ca obiect proiectarea si executia lucrarilor in cadrul obiectivului «Consolidare DN 7 tronson Orastie-Deva-Arad-Nadlac»", a spus prefectul Popescu.
Drumarii romani vor veni la o discutie cu cei din Ungaria pentru a corela intreaga structura rutiera din aceasta parte de Europa. "Am discutat cu reprezentanti ai Ministerului Transpo