Boeing a demarat programul de ansamblare pentru noua aeronava comerciala 787, prezentand totodata o noua metode de productie menita sa reduca din intarzierile cu care industria aeronautica se confrunta in mod traditional. Primul 787 "Dreamliner" va iesi pe portile uzinei pe data de 8 iulie, un record de livrare, avand in vederea complexitatea noii aeronave. Boeing va folosi o multitudine de materiale compozite la noua aeronava, pentru a imbunatati rezistenta, pastrand in acelas
Boeing a demarat programul de ansamblare pentru noua aeronava comerciala 787, prezentand totodata o noua metode de productie menita sa reduca din intarzierile cu care industria aeronautica se confrunta in mod traditional.
Primul 787 "Dreamliner" va iesi pe portile uzinei pe data de 8 iulie, un record de livrare, avand in vederea complexitatea noii aeronave. Boeing va folosi o multitudine de materiale compozite la noua aeronava, pentru a imbunatati rezistenta, pastrand in acelasi timp o greutate cat mai redusa.
Compania americana a externalizat mare parte din productia de subansamble, in Japonia, Italia, precum si la alte companii din Statele Unite.Dreamliner, cu fuselajul si aripile concepute integral din carbon si materiale compozite, va putea transporta 330 de pasageri si inglobeaza tehnologia care pana acum nu a mai fost aplicata la aeronave civile.De la prezentarea proiectului in 2004, Boeing a inregistrat 568 de comenzi pentru noul aparat de zbor, de la 44 de clienti – companii aeriene, din intreaga lume.
Sursa: Capital.fr 22 Mai 2007