Maturizarea pietei de materiale de constructii, care are un ritm de crestere anuala de 20-30%, a permis producatorilor de profil sa introduca tehnologii noi, care sa satisfaca cerintele tot mai ridicate ale clientilor.
Elemente de fatada ecologice, sisteme de sustinere a fatadei care permit mai usor inaltarea pe verticala a cladirilor, adezivi pentru placi ceramice care se usuca in doar 3 ore sau materiale care permit descarcarea curentului electrostatic al angajatilor din fabricile hi-tech sunt produse revolutionare care incep sa fie tot mai bine primite de piata.
Practic, faptul ca de la inceputul acestui an o serie intreaga de producatori straini au intrat pe piata locala a dinamizat sectorul de materiale de constructii. Unul dintre cele mai importante nume care au intrat pe piata materialelor de constructii este Dunlop Adhesives, divizia de adevizi pentru placi ceramice. Printre cele mai importante produse ale Dunlop Adhesives se numara adezivul cu priza ultrarapida pentru faianta si gresie si chiturile si adezivii speciali de tipul Microban, care nu permit dezvoltarea coloniilor de bacterii intre rosturile placilor ceramice.
Dunlop Adhesives este unul dintre cei mai puternici jucatori din Marea Britanie si a ales extinderea operatiunilor si in Romania din cauza ritmului alert de crestere al sectorului de constructii. "Am ales Romania pentru ca este o piata cu un urias potential de crestere in urmatorii cinci ani, o piata aflata intr-o redimensionare continua", a declarat Nigel Adams, manager al departamentului de export al Building Adhesive, compania care detine brandul Dunlop.
Produsele Dunlop se adreseaza segmentului mediu-superior al pietei de adezivi, calitatile materialelor permitand o acoperire si incarcare mai mare decat produsele "clasice", "la sac".
Una dintre tehnologiile noi cu care a intrat Dunlop pe piata lo