Producătorul ceh şi importatorul Porsche România au lansat pe piaţa autohtonă un model cu un preţ extrem de atractiv, dar slab echipat în versiunea de bază. Încă de anul trecut, când a fost lansat modelul Roomster, designerii de la Skoda au dat de înţeles că imaginea mărcii din Cehia este în curs de schimbare. Odată cu prezentarea noii Fabia, se observă clar că această intenţie a devenit deja o certitudine. Pe lângă fiabilitatea dovedită de varianta anterioară, coor
Producătorul ceh şi importatorul Porsche România au lansat pe piaţa autohtonă un model cu un preţ extrem de atractiv, dar slab echipat în versiunea de bază.
Încă de anul trecut, când a fost lansat modelul Roomster, designerii de la Skoda au dat de înţeles că imaginea mărcii din Cehia este în curs de schimbare. Odată cu prezentarea noii Fabia, se observă clar că această intenţie a devenit deja o certitudine. Pe lângă fiabilitatea dovedită de varianta anterioară, coordonatele de confort ale spaţiului interior, comportamentul rutier foarte bun şi raportul preţ/performanţe peste medie, noul model oferă o gamă largă de culori exterioare, în completarea unui design tineresc şi a calităţii sporite a finisajelor din habitaclu.
Ambiţia cehilor de a menţine Fabia în atenţia publicului prin modificarea radicală a caracteristicilor vizuale este justificată de poziţia deţinută pe pieţele din Europa Centrală şi de Est, unde Fabia se clasa în 2004 pe primul loc, iar la finele lui 2005, pe poziţia a doua, dar şi de succesul repurtat de brandul Skoda în partea de vest a continentului, unde vânzările au crescut cu 10,7% numai în primul trimestru din acest an. Pe de altă parte, necesitatea de a readuce modelul în atenţie rezidă şi din vânzările foarte bune ale concurenţilor direcţi Opel Corsa, Peugeot 207, Fiat Grande Punto şi Renault Clio