Vânzările de autoturisme din import au înregistrat, în luna aprilie, o scădere de 16% faţă de martie. Dintre primele zece mărci din topul vânzărilor, doar Fiat s-a menţinut pe un trend pozitiv. Anul 2007 începuse bine pentru comercianţii de maşini produse în afara ţării. În februarie, se vindeau cu 37,2% mai multe autoturisme decât în ianuarie, iar în martie creşterea a continuat cu un avans de peste 40%. Datele furnizate de Asociaţia Producătorilor şi Importator
Vânzările de autoturisme din import au înregistrat, în luna aprilie, o scădere de 16% faţă de martie. Dintre primele zece mărci din topul vânzărilor, doar Fiat s-a menţinut pe un trend pozitiv.
Anul 2007 începuse bine pentru comercianţii de maşini produse în afara ţării. În februarie, se vindeau cu 37,2% mai multe autoturisme decât în ianuarie, iar în martie creşterea a continuat cu un avans de peste 40%. Datele furnizate de Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) pentru aprilie arată însă o scădere drastică, de circa 16%, faţă de luna anterioară. Dintre cele zece mărci din vârful ierarhiei importurilor, nouă au înregistrat scăderi în aprilie faţă de martie, reculul cel mai accentuat fiind observat la Ford (-47%), Chevrolet (-43,5%) şi Opel (-38,1%).
O situaţie similară se observă şi în topul celor mai vândute modele: Renault Clio şi Mègane, Chevrolet Aveo, Opel Astra Classic şi cele trei Skoda – Octavia Tour, Fabia şi Octavia – au atras mai puţini clienţi decât în martie. Doar Hyundai Accent şi VW Polo au reuşit să obţină creşteri, însă destul de mici, de 5% şi, respectiv, de 8%. Una dintre explicaţii ar putea fi legată de numărul de zile libere din perioada Paştelui şi de minivacanţa de 1 Mai.