L-am văzut în reclame, l-am văzut şi pe străzile oraşului. Arată bine, liniile designului sunt curate şi elegante. Este fratele mai mic al Passatului şi, în acelaşi timp, urmăreşte succesul Golfului. Noul Jetta a venit să completeze gama de automobile a producătorului german.
Noua generaţie Jetta a fost concepută ca să completeze gama de limuzine Volkswagen Passat, iar din punct de vedere tehnic, modelul se bazează pe succesul înregistrat de Golf. La exterior, cea mai importantă caracteristică a designului este partea frontală cu grila radiatorului cromată. Grila în forma literei V arată apropierea de Passat şi de Golf GTI, modele care au etalat noua imagine a automobilelor Volkswagen. Linia de design se respectă şi la spatele maşinii, iar stopurile LED devin caracteristice pentru acest producător. Comparat cu Bora, noul Jetta a crescut în dimensiuni, fiind mai lung cu 17,8 centimetri şi mai înalt cu 1,3 cm. Spaţiul de depozitare este de asemenea mai mare, portbagajul ajungând la 527 de litri, în creştere cu 72 de litri faţă de precedesor. În echiparea standard este inclusă şi rabatarea asimetrică a spătarului banchetei, ceea ce permite încărcarea maşinii până la scaunele din faţă.
În România, Jetta vine în două linii de echipare, Trendline şi Comfortline, pentru care sunt disponibile două motorizări, benzină şi diesel. Ambele versiuni sunt propulsoare în versiuni economice. Motorul de 1,6 litri benzină, ce dezvoltă 102 CP. Motorul în patru cilindri dezvoltă o putere maximă de 75 kW (102 CP) la 5.600 rpm şi atinge un cuplu de 148 Nm la 3.800 rpm. Limuzina are o viteză maximă de 186 km/h şi poate accelera de 0 la 100 km/h în 12,2 secunde. Consumul mediu este menţinut la un nivel de 7,4 litri la 100 de kilometri.
A doua motorizare disponibilă este un 1,9 TDI, cu injecţie directă turbo diesel. Motorul atinge 77kW la 4.000 rpm şi un cuplu maxim de 25