(Foto: Flacara Iasului)
Capace ridicate din asfalt la 15 centimetri, strazi recent asfaltate fara marcaj pietonal, intersectii cu risc major de accidente, strazi blocate din cauza traficului supraglomerat - sunt problemele cu care se confrunta zi de zi iesenii, atat in calitate de pietoni, cat si de soferi.
Punctele "negre" marcate de Politia Rutiera in ceea ce priveste riscul crescut de accidente se afla pe marile artere ale orasului: Independentei, Alexandru cel Bun, Mircea cel Batran, Nicolae Iorga si Pacurari.
Desi s-au cheltuit sume semnificative din bugetul local pentru studii de circulatie, Primaria pare a lua decizii in ritm de melc, prima masura de introducere a sensurilor unice in oras dovedindu-se una extrem de neinspirata, ducand la blocarea circulatiei in centrul orasului. Care sunt zonele cu cele mai multe probleme si care ar putea fi solutiile
Nervi, claxoane si injuraturi. Fac parte din viata cotidiana a oricarui iesean, fie pieton, fie sofer. In timp ce datele privind traficul din municipiul Iasi, precum si riscul de accidente in diverse zone au cunoscut modificari importante in ultimii ani, specialistii Primariei par a fi ramas "incremeniti" in proiect.
In municipiul Iasi, sunt zeci de zone unde, din cauza gropilor din asfalt, a denivelarilor de la liniile de tramvai, a capacelor ridicate din asfalt la distanta de circa 10-15 centimetri, a gurilor de canal descoperite, a intersectiilor prost semaforizate, a strazilor fara indicatoare sau a strazilor recent asfaltate si lipsite de marcaj pietonal, soferii si pietonii risca oricand sa ajunga victime ale accidentelor rutiere.
Cea mai mare problema: intersectiile
In 2001, Primaria a incredintat unei firme de apartament, SC Veltona SRL din Timisoara, cu doi angaja