Compania de vanzari directe Amway Marketing estimeaza o majorare a cifrei de afaceri de 20-30% in acest an, ceea ce ar duce afacerile companiei pana la circa 37 mil. euro, ritmul de crestere al businessului situandu-se la jumatatea celui din ultimii trei
Amway Marketing Romania, care comercializeaza produse cosmetice, suplimente nutritive si produse de ingrijire a locuintei a realizat de la inceputul anului vanzari lunare a caror valoare s-a situat intre 3 si 4 mil. dolari (2,2 si 3 mil. euro), in crestere cu 20-30% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
"Nu cred ca anul acesta vom mai avea o crestere a cifrei de afaceri de 50%, pentru ca am ajuns deja la o dimensiune la care o asemenea rata de majorare a cifrei de afaceri nu mai este posibila. Daca e sa urmarim trendul primelor luni ale anului, as spune ca majorarea cifrei de afaceri o sa fie de 20-30% anul acesta", a declarat George Popescu, branch manager al Amway Marketing Romania.
Cifra de afaceri aferenta anului 2006 a fost de 30 mil. euro, Amway inregistrand, pentru al treilea an consecutiv, o crestere de peste 50% a afacerilor si pentru al cincilea an consecutiv o majorare double digit (de doua cifre - n.r.).
In luna martie a anului curent, compania a depasit pentru prima data pragul de vanzari de 4 mil. dolari (3 mil. euro). "Luna martie e cea mai buna luna pentru noi, pentru ca ea coincide cu lansarea catalogului de produse pentru primavara-vara. Anul acesta am realizat pentru prima oara afaceri de peste 4 mil. dolari (3 mil. euro), dupa ce vanzarile s-au situat pe un trend ascendent in ultimele luni", a declarat Popescu.
Amway se bazeaza pe un numar de 2.000 de firme revanzatoare si peste 25.000 de clienti finali pe luna din toata tara, astfel incat comenziile prin internet detineau in luna aprilie a anului in curs o pondere semnificativa, de peste 70% din