Clientii Orange România au fost tinta unei tentative de frauda prin intermediul unor sms-uri cu identitate ascunsa, prin care erau anuntati ca au primit un bonus si erau invitati sa acceseze contul Web Care, potrivit unui comunicat de presa remis, joi, agentiei NewsIn. Adresa indicata era una falsa, dar foarte putin diferita de cea reala, iar pagina de web avea un design identic cu cel original. Reprezentantii companiei atrag atentia ca site-ul orange.ro este singura adresa de web pentru care Orange garanteaza autenticitatea informatiilor, securitatea datelor si a tranzactiilor. Potrivit comunicatului, Orange nu solicita niciodata clientilor sai prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalitati informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reîncarcare. Prin Orange Web Care, abonatii au posibilitatea sa-si administreze singuri contul, îsi pot modifica oricând planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reîncarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate cu ajutorul cardului on-line. "Orange România a fost supusa mai multor tentative de frauda prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin alte mijloace de comunicare. Rugam clientii sa verifice prin intermediul Serviciului Clienti sau al site-ului orange.ro orice informatie care promite bonusuri si gratuitati în schimbul datelor personale, confidentiale sau a codurilor de reîncarcare", a declarat specialistul în relatii publice Orange România, Amalia Fodor. Orange România estimeaza, pentru 2007, noua milioane de clienti, dupa ce în primul trimestru a depasit pragul de 8,27 milioane. Orange îsi propune ca în 2007 veniturile companiei sa depaseasca 1,1 miliarde euro. Veniturile operat