Cheltuielile de publicitate pe internet în SUA au crescut cu 35% în anul 2006, fata de 2005, si au atins valoarea de 16,9 miliarde de dolari, potrivit datelor oferite de IAB. (Interactive Advertising Bureau) si compania PriceWaterhouseCoopers, citate de AFP. În al patrulea trimestru al anului 2006, cheltuielile de publicitate pe internet au reprezentat 4,8 miliarde de dolari, ceea ce reprezinta o crestere de aproximativ 35% fata de ceeasi perioada a anului precedent. Categoria cea mai importanta, anunturile publicate lânga raspunsuri în motoarele de cautare (legate de cuvinte-cheie) a înregistrat o crestere de 32% si au ajuns la valoarea de 6,79 miliarde de dolari, ceea ce reprezinta o cota de piata de 40%. Interactive Advertising Bureau (IAB) este o asociatie internationala care sustine si promoveaza interesele industriei de publicitate online. IAB are afiliate asociatii din peste 20 de tari, printre care SUA, Franta, Italia, Belgia, Anglia, Canada si Australia. PriceWaterhouseCoopers este o companie care ofera servicii financiare, fiscale si de consultanta. Compania este prezenta în 148 de tari, printre care si România. (NewsIn)
Cheltuielile de publicitate pe internet în SUA au crescut cu 35% în anul 2006, fata de 2005, si au atins valoarea de 16,9 miliarde de dolari, potrivit datelor oferite de IAB. (Interactive Advertising Bureau) si compania PriceWaterhouseCoopers, citate de AFP. În al patrulea trimestru al anului 2006, cheltuielile de publicitate pe internet au reprezentat 4,8 miliarde de dolari, ceea ce reprezinta o crestere de aproximativ 35% fata de ceeasi perioada a anului precedent. Categoria cea mai importanta, anunturile publicate lânga raspunsuri în motoarele de cautare (legate de cuvinte-cheie) a înregistrat o crestere de 32% si au ajuns la valoarea de 6,79 miliarde de dolari, ceea ce reprezinta o cota de piata de 40%. Interactive Advertising