Foto: Automarket
Una dintre cele mai interesante provocari ale tunerilor este aceea de a lua o masina deja bine infipta ca imagine si putere si sa o transforme intr-un exemplar si mai radical. Aceasta este si situatia baietilor de la JD Design, care au luat un Seat Leon Cupra pentru a-i reface putin infatisarea si performantele.
La exterior avem de a face cu o multime de artificii de design, incepand cu spoilerul frontal cu o imagine interesanta (unii ar spune ciudata) si terminand cu jantele "Multispoke by JE Design" de 19 inch incaltate de pneuri 225/35. Cei pasionati de fenomenul tuning vor aprecia cu siguranta cele patru tevi de esapament.
Si pentru ca am adus vorba de acestea, trecem de cealalta parte a lor, motorul. Desi sub capota este expus acelasi 2.0 TFSI disponibil in serie, putera acestuia a crescut de la 240 la 285 de cai putere iar cuplul ajunge la 385 Nm (de la 300 in versiune originala).
Integrall in Automarket Foto: Automarket
Una dintre cele mai interesante provocari ale tunerilor este aceea de a lua o masina deja bine infipta ca imagine si putere si sa o transforme intr-un exemplar si mai radical. Aceasta este si situatia baietilor de la JD Design, care au luat un Seat Leon Cupra pentru a-i reface putin infatisarea si performantele.
La exterior avem de a face cu o multime de artificii de design, incepand cu spoilerul frontal cu o imagine interesanta (unii ar spune ciudata) si terminand cu jantele "Multispoke by JE Design" de 19 inch incaltate de pneuri 225/35. Cei pasionati de fenomenul tuning vor aprecia cu siguranta cele patru tevi de esapament.
Si pentru ca am adus vorba de acestea, trecem de cealalta parte a lor, motorul. Desi sub capota este expus acelasi 2.0 TFSI disponibil in serie, putera acestuia a crescut de la 240 la 285 de cai putere iar cuplul ajunge la 385 Nm (de la 300 in ver