Microsoft, cel mai mare producator software, a anuntat ca in urma achizitiei firmei de publicitate aQuantive, detine ?toate piesele? de care are nevoie pentru a detine un business de succes in domeniul publicitatii, scrie presa internationala. Yusuf Mehdi, directorul Microsoft care raspunde de strategiile privind publicitatea, a declarat ca firma nu mai trebuie sa se dezvolte pentru a intregistra succes. Saptamana trecuta, Microsoft a anuntat ca va cumpara aQuantive pentru suma de 6 mld. dolari (4,4 mld. euro), in incercarea de a creste pe piata publicitatii online, dominata de rivalii Google si Yahoo!. Insa, unii analisti de pe Wall Street sustin ca Microsoft ar trebui sa cumpere un jucator puternic, de talia Yahoo! spre exemplu, pentru a putea concura cu Google.
Microsoft, cel mai mare producator software, a anuntat ca in urma achizitiei firmei de publicitate aQuantive, detine ?toate piesele? de care are nevoie pentru a detine un business de succes in domeniul publicitatii, scrie presa internationala. Yusuf Mehdi, directorul Microsoft care raspunde de strategiile privind publicitatea, a declarat ca firma nu mai trebuie sa se dezvolte pentru a intregistra succes. Saptamana trecuta, Microsoft a anuntat ca va cumpara aQuantive pentru suma de 6 mld. dolari (4,4 mld. euro), in incercarea de a creste pe piata publicitatii online, dominata de rivalii Google si Yahoo!. Insa, unii analisti de pe Wall Street sustin ca Microsoft ar trebui sa cumpere un jucator puternic, de talia Yahoo! spre exemplu, pentru a putea concura cu Google.