Strategia de dezvoltare a Casei de Economii si Consemnatiuni pentru 2007-2011 prevede consolidarea pozitiei de lider pentru operatiunile bancare desfasurate de clientela din segmentul-tinta, populatia si IMM din zona rurala si cea urbana sub 50.000 de locuitori. In plus, pe termen lung, banca poate deveni banca comerciala universala, un real competitor pe toate segmentele pietei bancare, au declarat reprezentantii CEC. Obiectivele strategiei sunt impartite in trei faze care pornesc simultan din acest an, a declarat presedintele institutiei, Radu Gratian Ghetea.
Banca vrea clienti tineri
Astfel, pana la sfarsitul anului 2009, principala tinta a bancii consta in eficientizarea si modernizarea bancii si fidelizarea clientelei. "Trebuie sa admitem ca clientii puternici ai bancii sunt persoane mature, de varsta a doua si a treia. Vrem sa atragem clienti tineri, sa ii convingem, prin diversificare, sa aiba incredere in produsele noastre", a declarat Ghetea. Banca are in vedere diversificarea produselor si serviciilor. "Trebuie sa fim diferiti. Toti propun economii in valuta, trebuie sa se mai economiseasca si in lei. Trebuie sa diversificam produsele acolo unde bancile celelalte nu au forta noastra. Insa, vom merge si acolo unde nu avem prea multe sanse, cum ar fi de exemplu, corporatiile care de obicei sunt directionate spre bancile straine din Romania", a mentionat seful institutiei. Si sistemul informatic este unul dintre obiectivele institutiei pe termen scurt. Ghetea a anuntat ca peste cateva zile va face "o analiza foarte detaliata a ceea ce avem, ce ne mai trebuie si unde vrem sa ajungem". "Sistemul informatic trebuie sa fie de o calitate si performanta deosebita", a mai adaugat acesta.
"Sa ajungem sa ne luptam ca de la egal la egal cu bancile din sistem"
Pentru cea de-a doua faza, banca isi propune sa ajunga pe pi