Retailerul polonez de confectii Artman intentioneaza sa dezvolte o retea internationala de magazine proprii, situate in principalele orase si capitale din Europa, primele doua unitati din acest proiect urmand sa fie deschise in Romania. Cele doua magazine urmeaza sa fie deschise pana la finele acestui an si vor avea o suprafata de 300 de metri patrati, potrivit datelor
dintr-un raport realizat de Erste Bank despre companie. Pe langa Romania, Artman va deschide, in acest an, magazine si in Cehia si Belarus. Planurile companiei includ extinderea cu magazinele proprii in 30 de state, respectiv 41 de unitati. In prezent, compania detine o retea de 99 de magazine proprii, in Polonia si 48 in franciza, in state precum Rusia, Slovacia, Lituania, Letonia, Estonia, Austria, Germania si Italia. Cele mai mici fonduri pentru achizitia de haine si pantofi sunt alocate in Romania si Ucraina, de 90 de dolari pe cap de locuitor si respectiv 45 de dolari. Retailerul polonez de confectii Artman intentioneaza sa dezvolte o retea internationala de magazine proprii, situate in principalele orase si capitale din Europa, primele doua unitati din acest proiect urmand sa fie deschise in Romania. Cele doua magazine urmeaza sa fie deschise pana la finele acestui an si vor avea o suprafata de 300 de metri patrati, potrivit datelor
dintr-un raport realizat de Erste Bank despre companie. Pe langa Romania, Artman va deschide, in acest an, magazine si in Cehia si Belarus. Planurile companiei includ extinderea cu magazinele proprii in 30 de state, respectiv 41 de unitati. In prezent, compania detine o retea de 99 de magazine proprii, in Polonia si 48 in franciza, in state precum Rusia, Slovacia, Lituania, Letonia, Estonia, Austria, Germania si Italia. Cele mai mici fonduri pentru achizitia de haine si pantofi sunt alocate in Romania si Ucraina, de 90 de dolari pe cap de locuito