Discutiile purtate joi, in cadrul intilnirii dintre sindicatele din Braila si oficialitati, au condus catre o solutie inedita care ar putea rezolva problema transportului in comun de persoane. Aceasta a fost sugerata de deputatul Mihai Tudose (PSD) care a propus ca pentru transportatorii privati in regim maxi-taxi sa se instituie o taxa forfetara lunara pentru fiecare masina din care o cota parte sa fie virata societatii "Braicar". "Daca 25% din taxa merge la bugetul local, iar 75% se constituie, tot prin bugetul local, venit pentru firma de transport a municipalitatii, aceasta sa efectueze curse gratuite pentru braileni sau la costuri care sa constituie protectie sociala. Astfel, cine vrea sa circule repede scoate 1 leu si merge cu maxi-taxi, iar cei care au timp si vor sa circule gratis sau la un pret mic, asteapta autobuzele "Braicar". In felul asta nu se mai supara nimeni ca se incalca nu stiu ce trasee si asa mai departe", a spus Tudose.
De cealalta parte, sindicalistii de la "Braicar" sustin ca ideea ar fi buna, dar au punctat ca potrivit unor prevederi legale de ordin recent in domeniu, legiuitorul nu face nici o referire la posibilitatea executarii de servicii de transport in comun de persoane in regim maxi-taxi. "Daca legea nici nu mai aminteste de maxi-taxi, cum sa fiu de acord cu introducerea unei taxe forfetare cum a propus deputatul Mihai Tudose?", a spus liderul soferilor de la "Braicar", Aurel Ionescu.
Discutiile purtate joi, in cadrul intilnirii dintre sindicatele din Braila si oficialitati, au condus catre o solutie inedita care ar putea rezolva problema transportului in comun de persoane. Aceasta a fost sugerata de deputatul Mihai Tudose (PSD) care a propus ca pentru transportatorii privati in regim maxi-taxi sa se instituie o taxa forfetara lunara pentru fiecare masina din care o cota parte sa fie virata societatii "Braicar". "Daca