Agentia Mindshare va asigura serviciile de planificare si cumparare de spatii publicitare pentru campania de comunicare pregatita de Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC).
Mindshare (managing director Oana Petroff) a fost aleasa de agentia de publicitate Papaya Advertising, titulara contractului de promovare (creatie si media) al produselor CEC. Noua campanie de publicitate a fost aprobata de vechea conducere, ca parte dintr-un amplu proces de rebranding al institutiei. Odata cu numirea noii conduceri, proiectul in aceasta formula, este pe cale de a fi abandonat cel putin in ceea ce priveste partea de constructie a brandului. Radu Ghetea, noul presedinte al CEC, a declarat pentru ziarul Capital ca doreste sa revizuiasca strategia de rebranding gandita de predecesorii sai. In urma cu doua luni, comisia de selectie recomanda Consiliului de Administratie, pentru furnizarea serviciilor de reconstructie de brand, agentia Brandient. Contractul nefiind inca semnat, se pare ca lucrurile au intrat in impas. Aneta Bogdan, managing partner la Brandient, a declarat pentru Capital ca este prea putin probabil ca procesul de rebranding al CEC sa fie lansat in urmatoarele luni. (E.M.)
Agentia Mindshare va asigura serviciile de planificare si cumparare de spatii publicitare pentru campania de comunicare pregatita de Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC).
Mindshare (managing director Oana Petroff) a fost aleasa de agentia de publicitate Papaya Advertising, titulara contractului de promovare (creatie si media) al produselor CEC. Noua campanie de publicitate a fost aprobata de vechea conducere, ca parte dintr-un amplu proces de rebranding al institutiei. Odata cu numirea noii conduceri, proiectul in aceasta formula, este pe cale de a fi abandonat cel putin in ceea ce priveste partea de constructie a brandului. Radu Ghetea, noul presedinte al CEC, a declarat pentr