Premiera acestui week-end de la Teatrul "Maria Filotti", "Vinzatorul de iluzii", o adaptare dupa "Petrecere intr-un pian cu coada" de Mihai Ispirescu, este o pledoarie tandra si emotionanta pentru dragoste. Fiecare, in acest secol al supervitezei, isi construieste viata in jurul principiului pe care-l considera cel mai important. Regizorul, Radu Nichifor, vrea sa ne convinga de faptul ca nimic nu este mai important decit dragostea. Si, ca sa fie cit se poate de convingator, finalul este de poveste: iubita disparuta revine in viata celui care a plecat in tinerete sa caute gloria. O tema care-i atinge si pe cei tineri, si pe cei maturi in aceeasi masura.
Spectacolul a obtinut numeroase aplauze la scena deschisa, avind multe momente exceptionale. In ordinea intrarii in scena, primul cuplu care face deliciul publicului este Mondialu (Alin Florea) - Aurica (Adrian Stefan). Ceva din costumele lor trimite la Chaplin, iar replicile lor, de asemenea. Veselie amestecata cu tristete pentru soarta lor te incearca tot timpul. Un alt cuplu care da o valoare deosebita spectacolului este Tatal (Bujor Macrin) - Mama (Marilena Negru). Si ei stiu sa puna in valoare ticurile si modul de comportament al unei perechi trecute de 60 de ani, cu toate cele bune si rele. Desi partiturile lor nu sint foarte mari, prezenta lor este spectaculoasa si imposibil de uitat. Emotionanta este si evolutia oamenilor de roua. Cei 12 elevi, Oamenii de roua, cu o energie extraordinara, transmit mesajul piesei atit de direct si de simplu prin dansul lor incit au reusit si ei sa obtina numeroase aplauze la scena deschisa. Roluri excelente realizeaza si protagonistii, Alina (Ramona Ganga) si Vlad (Cornel Cimpoae). Drama lor, dragostea pierduta, regasita si pierduta din nou, disperarea, lupta pina la ultimul strop de energie pentru a recupera ceva ce practic nu mai poate fi recuperat, este o piatra de