Exact de o saptamana, la conducerea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - Directia Regionala Constanta a fost numit de catre liberali, Jean Paul Tucan. Si pentru a vedea cam ce face, ce are de gand sa faca si cat de transparent este, acesta ne-a trimis, ieri, un comunicat de presa, prin care ne invita, azi, la o intalnire la sediul companiei. Cu aceasta ocazie, ne-a si scris cam ce maretii a facut domnia sa in timpul scurs de la 22 mai, cand a fost instalat in fotoliul de director general. Astfel, Tucan zice, in asa fel incat noi sa pricepem, ca dupa contactele cu realitatea din teren si-a stabilit ca prioritate "zero" a mandatului, realizarea drumului dintre Eforie Nord si Sud. O vrea sa aiba mandatul scurt, pentru ca deja se preconiza, cam de mult, ca lucrarea sa fie receptionata la 1 iunie anul acesta? Totodata, Tucan si-a mai propus realizarea a inca doua proiecte de anvergura: soseaua de centura si autostrada Cernavoda - Constanta. Numai ca actualul director general nu stie ceva: si cu el si cu Ibram Aidan, fostul director general, tronsonul dintre Eforie Sud si Nord tot ar fi fost terminat. Va spun eu, care am mult mai mult contact cu realitatea de acolo, ca sa folosesc cuvintele lui Tucan. Eu trec pe soseaua respectiva, de patru-cinci sau chiar de sase ori pe saptamana. Si dimineata, si la pranz, si seara, dar si noaptea. Vinovati de realizarea la termenul, precizam, stabilit prin contract, sunt oamenii, specialistii si muncitorii de la Convas. Cei care au castigat contractul de efectuarea lucrarilor de reabilitarea drumului. Iar licitatia a fost castigata, ohooo, din 20 noiembrie anul trecut, cand Tucan nici nu se stie daca visa sa ajunga pe aici. Lucrarile au inceput si ele, undeva, prin luna ianuarie. Si in tot acest timp s-a tras, nu jucarie. Eu stiu, dar si altii ca mine, care au trecut frecvent in acest timp pe acolo.