Mai putin de jumatate din cele aproximativ 7.000 de sejururi la preturi reduse din programul O saptamâna la mare au fost vândute pâna în prezent, însa, pentru ultimele serii initiatorii proiectului estimeaza ca vor fi vândute aproape toate biletele, a declarat marti, pentru NewsIn, Dragos Raducan. Secretarul general al Federatiei Patronale a Turismului Românesc (FPTR), Dragos Raducan a precizat ca, din punct de vedere al afacerii, programul initiat de Federatie si fosta Autoritate Nationala a Turismului (ANT) nu este unul avantajos, nici pentru agentiile de turism si nici pentru hotelieri. "Se doreste mai mult deschiderea mai rapida a sezonului. Agentiile câstiga numai foarte putin din programul acesta, dar îl obisnuieste pe client sa-i treaca pragul. Pe termen lung poate reprezenta un câstig", este de parere oficialul FPTR. Raducan estimeaza ca, pâna la final, prin intermediul programului vor merge la mare aproximativ 9.000 de români, ceea ce reprezinta o crestere fata de anul precedent, când 6.000 de oameni au apelat la el. Potrivit lui Raducan, este posibil ca "O saptamâna la mare" sa fie continuat si la finalul sezonlui, în luna septembrie. "Depinde de vreme si daca vom reusi sa-i convingem pe hotelieri sa intre în program", a spus Raducan. Programul început în mai se va închide la 15 iunie si pune la dispozitia românilor circa 14.000 de locuri pe litoral. Tarifele pentru sase nopti pornesc de la 99 lei la hoteluri de o stea. Pentru un sejur la un hotel de doua stele pretul biletului este de 119 lei, în timp ce, pentru o vacanta la un hotel de trei stele, românii vor scoate din buzunar 149 de lei. Programul se desfasoara în 26 de hoteluri din 12 statiuni de pe litoral, cele mai cautate fiind, potrivit lui Raducan, Mamaia, Neptun si Eforie Nord.
Mai putin de jumatate din cele aproximativ 7.000 de sejururi la preturi reduse din programul O saptamâna la ma