Compania poloneza producatoare de spume poliuretanice Selena este acuzata de catre mai multi concurenti ca practica o concurenta neloiala si isi face o publicitate inselatoare intrucat ar furniza informatii false privind caracteristicile produselor proprii, anunta Mediafax.
Din pozitiile exprimate de catre Den Braven Romania, Temad SRL si Vanolux sustin, in comun, ca Selena a lansat la Construct Expo Ambient 2007 o spuma poliuretanica, Tytan O2, a carei utilizare nu determina emisia de vapori MDI si astfel, potrivit producatorului, ar asigura "o mai buna protectie a sanatatii montatorilor" decat celelalte produse similare.
Potrivit celor trei, aceasta reclama este falsa deoarece insasi "eticheta produsului Tytan O2 contrazice beneficiul declarat de Selena (...), prezentand in caseta de siguranta aceleasi fraze de risc ca la celelalte produse". Printre efectele nocive ale produsului s-ar numara efectele de iritare a ochilor, aparatului respirator si a pielii. Totodata, produsul poate produce sensibilitate la inhalare si la contactul cu pielea, prezentand si un risc de afectare grava a ochilor. In schimb, sustin cei trei concurenti Selena, toate produsele lor din aceeasi gama sunt ecologice si nu prezinta niciun risc in utilizare, daca se respecta indicatiile tehnice. "Cele de mai sus reconfirma practicile de publicitate inselatoare cu care ne-a obisnuit Selena Romania, inca din anul 2001, odata cu lansarea primei «inovatii», Tytan 65 - 750 ml, spuma cu «expandare inalta», fara sa garanteze cu nimic beneficiul declarat (desi sugereaza prin imaginea de montaj de fereastra de pe eticheta 65 litri, sau 60 litri pentru Tytan Lexy 60, prin informatia «expandeaza pana la 65 litri» sau «pana la 60 litri», practic nu garanteaza nicio valoare minima pentru montatorul de tamplarie), situatie valabila si pentru Tytan O2, pentru care declara protectia sanatatii fara