E.ON Gaz România a inaugurat ieri, 30 mai, un nou Centru de Relatii cu Clientii E.ON Gaz România si un Call Center comun E.ON Gaz România si E.ON Gaz Moldova, punând astfel la dispozitia clientilor sai doua servicii moderne noi.
Primele Centre de Relatii cu Clientii au fost inaugurate anul trecut la Bacau, Suceava, Iasi si Piatra Neamt de catre E.ON Gaz România si E.ON Moldova. Aici clientii celor doua companii sunt serviti în aceeasi locatie, si pot sa se informeze privind serviciile ambelor companii, iar specialistii acestora le pot solutiona o gama variata de probleme de natura contractuala, tehnica sau de facturare cu un singur drum, economisind astfel timp. E.ON Gaz România intentioneaza sa modernizeze toate celelalte 30 de Centre de Relatii cu Clientii ale companiei. Urmatoarele centre care vor fi inaugurate în curând de catre E.ON Gaz România sunt cele de la Sibiu si Cluj, iar în judetul Mures urmeaza alte trei: la Sighisoara, Ludus si Iernut.
Call Center-ul va deservi pâna la finele lunii iunie locuitorii din judetele Bistrita, Mures, Cluj si Harghita, urmând ca, din a doua parte a anului, toti clientii E.ON Gaz România si E.ON Moldova sa poata apela la acest serviciu. "Toate eforturile noastre se îndreapta spre clienti si putem spune ca în interiorul companiei E.ON Gaz România am facut multe în acest sens. Toate schimbarile organizatorice întreprinse pâna acum si cele care urmeaza ne permit concentrarea pe cerintele clientilor. Mai avem însa multe de facut pentru a ajunge la acele standarde de calitate a serviciilor pe care ni le dorim cu totii", a declarat Dr. Achim Saul, directorul general al E.ON Gaz România.
Investitii E.ON Gaz
E.ON Gaz România a demarat un program de investitii în vechile conducte si în infrastructura, care prevede reabilitarea în urmatorii ani a aproximativ 40% din retea. Astfel, pâna în 2009, E.ON Gaz Româ