Într-o perioadă în care comunicarea joacă un rol tot mai important în reuşita unei afaceri, internetul vine cu o soluţie rapidă şi relativ ieftină de informare: site-urile de comunicate de presă. Acestea permit companiilor să se adreseze atât potenţialilor clienţi şi jurnaliştilor, cât şi publicului larg. Site-uri precum comunicatedepresa.ro, comunicat.ro sau ecomunicate.ro permit firmelor dornice să îşi anunţe noutăţile să-şi publice comunicate de presă, grupate
Într-o perioadă în care comunicarea joacă un rol tot mai important în reuşita unei afaceri, internetul vine cu o soluţie rapidă şi relativ ieftină de informare: site-urile de comunicate de presă. Acestea permit companiilor să se adreseze atât potenţialilor clienţi şi jurnaliştilor, cât şi publicului larg.
Site-uri precum comunicatedepresa.ro, comunicat.ro sau ecomunicate.ro permit firmelor dornice să îşi anunţe noutăţile să-şi publice comunicate de presă, grupate pe categorii. Procesul de publicare a unui comunicat, realizat chiar de reprezentanţii companiilor, nu necesită, de cele mai multe ori, decât crearea unui cont pe respectivul site. În procesul de publicare, comunicatul primeşte validarea din partea administratorilor, fără ca aceştia din urmă să intervină în vreun fel la nivel editorial. Un avantaj important este că publicarea materialului se face în câteva minute, în timp ce distribuţia către public poate varia între jumătate de oră şi câteva ore, în funcţie de abonamentul contractat de firmă.
Un rol important în serviciile unui astfel de site îl joacă distribuţia către public. Pentru eficienţă, majoritatea site-urilor permit o oarecare distribuţie targetată a comunicatelor, prin intermediul „alertelor“ sau newsletter-elor trimise pe e-mail utilizatorilor care s-au înscris pentru a primi informaţii din anumite categ