Dell Romania intentioneaza pentru 2007 o crestere a afacerilor cu peste 50 de procente, o cifra mult peste media de crestere a pietei din Romania, a declarat pentru Curierul National Dragos Mateescu, country manager Dell.
Valoarea este de doua ori mai mica decat cea inregistrata in 2006, cand compania si-a dublat cifra de afaceri. Cresterea preconizata pentru 2007 va fi una mult mai rapida decat a altor producatori de pe piata. Conform unui studiu IDC, Dell Romania s-a clasat in primele trei locuri din punctul de vedere al valorii vanzarilor de computere, in anul 2006. Compania avea la jumatatea anului trecut o cota de piata de 7,6% pe toate segmentele de computere, conform IDC. "Dell ocupa in Romania un loc, inca, sub posibilitati, totusi anul trecut ne-am situat intre primele doua sau trei companii", a mai declarat Dragos Mateescu, country manager Dell.
Cresterea din 2007 va fi distribuita in mod egal pe fiecare segment de activitate al Dell, fiecare produs avand aceeasi importanta pentru companie, a mai spus Mateescu.
85% - vanzari catre corporate
Pentru a sustine marirea profitului in segmentul de afaceri, Dell a lansat o noua gama de laptop-uri Latitude destinate in principal clientilor corporate. Producatorul asteapta ca noua gama sa aduca o crestere puternica a cifrei de afaceri, in situatia in care 85% din veniturile companiei provin din vanzari catre clienti business (SMB si LCA).
"Odata cu cresterea veniturilor in Romania, vanzarile de laptop-uri au inregistrat o crestere semnificativa anul precedent, inclusiv in cadrul clientilor business", a spus Dragos Mateescu, specificand ca noile notebookuri Lattitude disponibile si in Romania targeteaza in special persoanele juridice.
Vanzarile Dell in Romania se realizeaza numai in mod indirect prin 8 parteneri ai companiei si reseller-ii acestora. Noile sisteme n