Noul management al fostului monopolist are obiectivul de a orienta compania către segmentul business. Pentru acest an, operatorul are pregătite investiţii de 200 de milioane de euro în reţea, dar şi o nouă strategie care prevede reducerea tarifelor, atât a telefoniei fixe, cât şi la serviciile de internet. Cel mai mare operator de telecomunicaţii fixe de pe piaţa românească şi-a restructurat complet managementul, iar noii directori ai Romtelecom şi-au intrat în atribuţi
Noul management al fostului monopolist are obiectivul de a orienta compania către segmentul business. Pentru acest an, operatorul are pregătite investiţii de 200 de milioane de euro în reţea, dar şi o nouă strategie care prevede reducerea tarifelor, atât a telefoniei fixe, cât şi la serviciile de internet.
Cel mai mare operator de telecomunicaţii fixe de pe piaţa românească şi-a restructurat complet managementul, iar noii directori ai Romtelecom şi-au intrat în atribuţii de săptămâna trecută. După ce fostul director general al companiei, americanul James Hubley, a demisionat în urma unor diferenţe de opinii în ceea ce priveşte strategia pe care operatorul trebuia să o adopte, acţionarul majoritar, compania elenă de telecomunicaţii OTE, a numit în februarie un nou director general în persoana lui Yorgos Ioannidis. Firesc, acesta şi-a format o nouă echipă de management care va impune o nouă strategie la Romtelecom. Eftimios Papapostolou este noul director de servicii pentru afacere. El a mai lucrat la companii precum Vodafone, Cosmote, Deutsche Telecom. Director pentru tehnologia informaţiei a fost numit Fortis Karonis, Joerg Zeddis este director executiv comercial, iar George Makovschi, director executiv comercial pentru segmentul de business.
„Primul pas către schimbare este să înţelegi. Ce am înţeles eu în cele câte