„Povestea merge mai departe“. Chiar şi cei care sunt băutori înrăiţi de vin sau rachiu ştiu că este vorba de berea Timişoreana. Acest slogan a contribuit la urcarea mărcii pe „butoiul“ de... lider al pieţei româneşti. Competiţia între berarii autohtoni devine mult mai spumoasă. Dacă până acum liderul pieţei în funcţie de volumele vândute, şi perceput ca atare de consumatori, a fost Bergenbier, lucrurile s-au schimbat începând cu luna noiembr
„Povestea merge mai departe“. Chiar şi cei care sunt băutori înrăiţi de vin sau rachiu ştiu că este vorba de berea Timişoreana. Acest slogan a contribuit la urcarea mărcii pe „butoiul“ de... lider al pieţei româneşti.
Competiţia între berarii autohtoni devine mult mai spumoasă. Dacă până acum liderul pieţei în funcţie de volumele vândute, şi perceput ca atare de consumatori, a fost Bergenbier, lucrurile s-au schimbat începând cu luna noiembrie 2006, după ce, la sfârşitul anului 2005, Timişoreana de abia ocupa locul şase. Totuşi, noul lider (în volum) nu domină autoritar piaţa. „Conform datelor Synovate, Bergenbier este lider absolut al pieţei din punctul de vedere al notorietăţii“, spune Liviu Irimia, director de marketing la InBev România.
Reprezentanţii Ursus Breweries, compania care produce şi comercializează Timişoreana, consideră că au fost mai mulţi factori cumulaţi care au dus la atingerea acestei performanţe: lansarea PET-ului, ambalaj foarte apreciat pe piaţa locală, derularea unei campanii de comunicare integrate, seria de evenimente „Serbările Timişoreana“, campania Logan, desfăşurată în toamna anului trecut, şi sponsorizarea Cupei României la fotbal.
Reţeta berii Tmişoreana a rămas aceeaşi, iar sistemul de distribuţie nu a suferit schimbări esenţiale, ci doar îmbunătăţiri „de rutină“. Marca nu a avut o promo